Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Veselá mysl, půl zdraví...;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pojem ňaderné zbraně jsem poprvé zaregistroval, když ve volební místnosti překvapila prezidenta Zemana svým odhaleným poprsím jakási Ukrajinka a vykřikovala cosi jako "Putinova děvka". Prezident Zeman byl tímto zákeřným útokem evidentně zaskočen a asi na pět minut si musel jít sednout do vedlejší místnosti. Tehdy se vtipkovalo, že Zeman měl ještě štěstí - ona Ukrajinka disponovala pouze ňadernými zbraněmi malé ráže. Kdyby bylo použito ňaderných zbraní větší ráže (třeba jako Jitka Čvančarová), Zeman by dopadl mnohem hůř. :-)

0 0
možnosti

Magnetickou rezonanci mozku jsem absolvoval a nikdo můj zadek vidět nechtěl... zřejmě není tak půvabný jako ten váš.

Takže si s tím nelamte hlavu a ze strany lékaře to berte jako lichotku;-)

7 0
možnosti

Já vás, těm lékařům přeji, můj kardiolog při vyšetření, nechce abych si svléknul svetr.:-)

3 0
možnosti
Foto

Odstavec o porodu mě odboural :))

3 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.