Šárka Razýmová

Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x

Šárka Razýmová

Já jsem já

Jsem obyčejná holka z hor, která má víc koníčků, než je schopná zvládnout. Žiju víc ve snech než v realitě, občas jsem melancholická, často paličatá a někdy se směju až chrochtám. Miluju kyselý okurky a sníh, nesnáším drobky v posteli, přitahuje mě umění a odpuzuje Dan Nekonečný a Facebook. Přála bych si, aby mě lidi brali přesně takovou a nepletli si mě pořád s někým, kdo nejsem.

5.11.2010 v 20:52 | Karma: 7,73 | Přečteno: 2250x | Diskuse| Osobní

Šárka Razýmová

Jako stádo ovcí

Taky si občas připadáte jako zatoulaná ovce, kterou žene pes zpátky ke stádu? Kam jde jedna, jdou i ostatní. Jenže pro ně je to aspoň přirozené.

14.1.2010 v 0:30 | Karma: 27,97 | Přečteno: 2645x | Diskuse| Ostatní

Šárka Razýmová

Novoroční předsevzetí? Blbost!

Vzal nás všechny s sebou, aniž se ptal, jestli vůbec chceme. Přede dveřmi nenechal jediného živáčka. Nenechal by ho tam, ani kdyby mu ten živáček klečel na prahu a žadonil sebevíc. Už teď je to nemilosrdný hulvát, ten rok 2010.

3.1.2010 v 12:52 | Karma: 24,04 | Přečteno: 1937x | Diskuse| Ostatní

Šárka Razýmová

Slzy věčné optimistky, aneb i já už toho mám občas plný zuby!

Na otázku „Jak se máš?“, vždycky bez váhání odpovídám: „Nikdo na světě se přece nemá líp, než já!“ Momentálně se ale v čemsi topím a toto cosi je pěkně husté, pesimistické bahno. Tak se mě radši neptejte.

3.12.2009 v 19:52 | Karma: 6,85 | Přečteno: 1596x | Diskuse| Osobní